fbpx
E unico rekisito pa participa ta cu e cumprado mester pone dos number di e mesun wega ariba e mesun ticket. Esaki kiermen cu e cliente di Lotto mester cumpra y pone dos Tic Tac Toe of dos Lotto di Dia of dos Lotto 5 of dos Mini Mega ariba e mesun ticket. Naturalmente, bo por cumpra mas cu dos number tambe y asina haci bo chance di bira ganado, mas grandi.
 
For di dia 13 pa dia 17 di december, e cumprado di Lotto lo haya sa di biaha ariba e ticket cu el a cumpra si el a gana un regalo. E sistema aki di "instant winner" ta great, pasobra e cliente ta haya sa di biaha kico el a gana.
For di dia 18 pa dia 24 di december ta cuminsa e parti mas emocionante di e campaña "12 dia di Pasco", pasobra e sistema lo genera un number di 6 cifra riba e ticket di Lotto y e numbernan ganado lo wordo revela durante e sorteo di Lotto despues di 9'or di anochi na TeleAruba. E sorteo di e numbernan aki lo bay segun un sistema di "animacion".
 

E premionan di "12 Dia di Pasco" di Lotto, e loteria di Aruba, ta:

Riba prome dia lo saca ganadonan di Cinema Tickets. Riba e di dos dia bo por gana e premio di e prome dia y Gift Certificate di Gasoline; Dia 3 lo tin premionan di e prome dos dianan “+” carchi di telefon di Setar na balor di 35 florin; Dia 4 tin ganadonan di e Gift Certificate di Flora Market na balor di 60 florin “+” e premionan di dia 1, 2 y 3; Dia 5 e premio lo ta un Gift Certificate di Super Food na balor di 65 florin “+” e premionan y e 4 dianan anterior; Dia 6 lo tin un ganado di un Pakete di Clapchi na balor di 75 florin “+” e premio nan di dia 1, 2, 3, 4 y 5; Dia 7 tambe lo tin ganadonan di tur e premionan di e prome 6 dianan “+” un Gift Certificate di Kooyman na balor di 85 florin; E premio di dia 8 lo ta un Pagara di 100 mil tiro na balor di 125 florin sin laga afo e premio nan di dia 1, 2, 3, 4 5, 6 y 7; Dia 9 lo tin ganadonan di e premionan di e prome 8 dianan “+” un Gift Certificate di Super Food na balor di 125 florin; Dia 10 bo por gana un Blackberry di Setar na balor di 500 florin y tambe tur e premio nan di dia 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 y 9; Dia 11 lo tin ganadonan di e premionan di e prome 10 dianan plus CMB Gift Card na balor di 1.000 florin; Dia 12, e ultimo dia, ta saca un ganado cu ta gana tur e premionan di e 11 dianan anterior mas un CMB Gift Card na balor di 5.000 mil florin!
Our website is protected by DMC Firewall!